Što je Search Engine Marketing i vruće da Dominiraju

Posted by under search engine marketing

Što je Search Engine Marketing?

Search Engine Marketing (SEM) je digitalna marketinška strategija koja se koristi za povećanje vidljivosti web stranice u stranicama s rezultatima tražilice.

Dok je pojam industrije jednom spominjao obje vrste organskih pretraživanja kao što je optimizacija tražilice (SEO) i plaćeni, sada se odnosi gotovo isključivo na plaćeno oglašavanje na pretraživačkoj mreži.

Search engine marketing također se naizmjenično naziva plaćeno pretraživanje ili platiti po kliku (PPC).

Zašto je SEM važan?

Uz sve veći broj potrošača koji istražuju i kupuju proizvode na mreži, tražilice marketing postali su ključna strategija za povećanje dosega tvrtke.

Zapravo, većina novih posjetitelja web stranice pronaći je obavljanjem upita na tražilici.

U search engine marketing, oglašavači plaćaju samo za pojavljivanja koja rezultiraju posjetiteljima, što ga čini učinkovitim načinom da tvrtka potroši svoje marketinške dolare. Kao dodatni bonus, svaki posjetitelj povećava postupno povećanje web lokacije u rezultatima organskog pretraživanja.

Budući da potrošači ulaze u upite za pretraživanje s namjerom pronalaženja informacija o komercijalnoj prirodi, oni su u izvrsnom stanju da prime marketinške poruke i budu njegovani kao potencijalni klijenti.

Search engine marketing dosegne potrošače točno u pravo vrijeme: kad su otvoreni za nove informacije. Za razliku od većine digitalnih oglašavanja, tražilice marketing je ne-nametljiv i ne prekida svoje zadatke.

Rezultati su neposredni s SEM. To je najvjerojatnije najbrži način za usmjeravanje prometa na web stranicu. Weč o tome: https://theparallelprofits.com/tips-for-local-business-online-marketing

Kako funkcionira SEM

Tražilice koriste komplicirane algoritme kako bi se osiguralo najrelevantnije rezultate za svaku pretragu, uključujući lokaciju i druge dostupne informacije.

U plaćenom oglašavanju na pretraživačkoj mreži sponzorirani oglasi pojavljuju se na vrhu stranice i na stranicama s rezultatima tražilice da bi dobili više vidljivosti i važnosti od organskih rezultata.

Pretpostavimo da ste korisnik koji traži proizvod ili uslugu na mreži. Idete na tražilicu i upišite pojmove za pretraživanje (također poznate kao ključne riječi).

Na stranici rezultata pretraživanja naići ćete na različite oglase tvrtke čije ključne riječi odgovaraju ključnim riječima u pretraživanju.

Ti se oglasi pojavljuju na istaknutim lokacijama na stranici – zajedno s ostalim popisima pretraživanja koji odgovaraju vašim ključnim riječima. Plaćeni oglasi vrlo su relevantni za vaše specifično pretraživanje, što znači da ćete ih kliknuti.

Pogledajmo sada kako SEM djeluje iz perspektive tržišta. Več o parallel profits training cours-u

SEM mreže su samooperativne operacije. Nakon što marketer odabere mrežu, on ili ona može dobiti kampanju u kratkom vremenu.

Prilikom postavljanja kampanje unutar SEM mreže, marketeru se traži da:

  • Odaberite skup ključnih riječi vezanih uz njihovu web stranicu ili proizvod;
  • Odaberite geografsku lokaciju za prikazivanje oglasa unutar;
  • Izradite tekstualni oglas za prikazivanje u rezultatima pretraživanja;
  • Ponuda za cijenu koju su spremni platiti za svaki klik na oglas.
  • Oglasi koji sadrže samo tekst jednostavno se proizvode. U marketingu unose naslov, tekst za tijelo oglasa, poziv na radnju i URL za hipervezu.

Mnogi smatraju da su tražilice marketing najučinkovitiji način potrošiti marketinške dolare.

Primjeri pretraživačkih mreža

Dvije primarne mreže za pretraživanje koje ciljaju SEM profesionalci su Google AdWords i Bing oglasi.

Google AdWords zapravo su dvije mreže: Google pretraživačka mreža i Google prikazivačka mreža. Prva mreža sastoji se isključivo od pretraživačkih web stranica u vlasništvu Googlea, dok druga uključuje svojstva kao što su YouTube, Blogger i Gmail.

Bing oglasi korisnicima omogućuju da kupuju oglase i na Yahoo mreži web stranica i na Bingovoj mreži.

Iako je Google AdWords mnogo veća mreža (oko 2x veličine), cijene se često smanjuju na Bing oglasima. Trgovci će možda biti u mogućnosti dobiti bolji rang za konkurentnu ključnu riječ za manje od onoga što su dobili na Googleu. A neki izvješćuju da su klikovni postotci veći. Več možete izvedeti tukaj: https://www.facebook.com/SEM-and-PPC-Profits-316588962263550

Kako A / B testiranje može nadopuniti SEM

Budući da već ulažete u marketing tražilice da biste privukli promet na svoju web-lokaciju, to je vrijedan napor da optimizirate taj promet za konverzije i povećate učinkovitost potrošnje.

A / B testiranje odredišnih stranica jednostavan je način da maksimalno povećate svoju potrošnju, optimiziranjem za prosječnu vrijednost narudžbe ili prihod po stranici.

Optimiziranje odredišne stranice može povećati vašu ocjenu kvalitete pomoću marketinških mreža tražilica, čime se smanjuje vaš prosječni CPK.

Optimizirano – i druge platforme kao što je ona – vam mogu olakšati strukturiranje i provođenje A / B testova, nudeći rezultate u stvarnom vremenu kako biste imali povjerenje u poslovne odluke. Optimizirano je integracije s popularnim oglasnim mrežama kao što su Google Adwords i Facebook, čime se postavljanje eksperimenata povezanih s oglasima brzo i jednostavno.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *