Pregled Knowledge Business Blueprinta

Posted by under Perfect Mastermind Formula

Dean Graziosi i Tony Robbins Knowledge Business Blueprint pregled i uvida

Bilo da gradite tvrtku na mreži ili izvan nje, postoje zapreke kroz koje morate skočiti. Imati pravi način razmišljanja je samo početak. Kada stvari postanu teške, važno je zadržati pozitivan izgled i imati na umu krajnji cilj.

U ovaj dan i dob, postoje mnoge tvrtke i online i offline i šanse su vrlo visoke da bez obzira na prostor ste u, postoje neke izravne konkurente na Vaše poslovanje. Sada je to dobro jer uvijek možete »špijunirati« svoje konkurente kako biste donijeli nove ideje u svoju tvrtku.

Nemojte me krivo shvatiti … Ne govorim o krađi oglasa, sadržaja ili nečeg sličnog.

To me dovodi do sljedeće točke. Još jedan važan dio svakog poslovanja trebao bi uključivati ​​i organizatore. Povežite se s ljudima u svojoj industriji i dijelite ideje. Na taj će način svaki član umova pridonijeti zajedničkom uspjehu. Kad god netko pronađe nešto što donosi taj slatki ROI, trebali bi ga podijeliti. Na taj način, svatko koristi i napredak u svom poslovanju cijeli mnogo brže.

Ovi planeri su svuda oko nas. Obično se radi o maloj skupini od 4-12 osoba koje se sastaju (online ili offline) od 2-12 puta godišnje. Jedina namjera ovih umova je ubrzati profesionalni uspjeh svakog od članova.

Mnoge od tih grupa organizatora su samo za pozive ili su plaćene. To osigurava prihvaćanje samo kvalitetnih članova.

Kako pronaći Perfektan Knowledge Business Grupu?

Kako biste pronašli um, jednostavno možete napraviti google pretraživanje za nešto poput: »grupa koja organizira X«

Dobro mjesto za gledanje je Facebook. Osobe sa sličnim interesima pridružuju se grupama na FB-u i jednostavnim postom u jednom od njih, mogu vam pomoći da pronađete članove svog organizma. Več info možete dobit ovdje: WordPress, Youtube video, Crunchbase page, Contently, Blogspot

Tu su i plaćene opcije poput Perfect Mastermind Formula by neworganizing.com od Tony Robbins, Dean Graziosi i Russell Brunson. Međutim, to će biti pokrenuto u travnju i samo će se ograničen broj ljudi moći pridružiti. Na taj način osigurat će da se kvaliteta umova zadrži na najvišoj mogućoj razini. Sada, zašto bi platio za organizatora? Jednostavno rečeno: odgovornost. Ako platite za um, odgovorni ste ne samo za sebe nego i za ostale članove grupe.

Evo nekih pokazivača prije pokretanja vlastitog umišljaja:

    • Provjerite jeste li odlučili koliko članova želite
    • Želite li se sastajati mjesečno, tjedno, tromjesečno ili godišnje?
    • Postoje li neke posebne teme koje treba riješiti?

Neće svi mastermindi uspjeti kao što je planirano, pa pazite da mu date dovoljno vremena da vidite kako to ide. Za više o tome kako procijeniti kvalitetu, posjetite theperfectmastermindformula.com. Držite svoja očekivanja na realnoj razini. I za članove i za vrijednost koju ćete dobiti.

Nadamo se da će vam ovaj pokazivač dati neke osnove o procesu pridruživanja ili postavljanja organizatora.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *